2018. április 11., szerda

Újdonság 🌻

Rendesen be vagyok rezelve... Tegnap közölte főnöknőm, hogy most már majd (ha a szervert rám tudják csatlakoztatni😉) olyan önálló  feladatot kapok, ami azért kemény lesz, most nem részletezném de nagy odafigyelést igényel. De azt mondta, képes vagyok rá, mert tudja... Hát majd meglátjuk. Eddig is csináltam, de inkább együtt csináltuk ezt a folyamatot... Izgi lesz... :)
Amúgy kicsit ideges, vagyis egyre idegesebb vagyok Zsolti útja miatt... :( még sose ment ilyen messzire nélkülem.
Itthon minden oké, fiúk most épp megint jó jegyeket hoznak, múlt héten volt Bence Nevtanba, még nem kaptam hivatalos papírt, de úgy mesélték felmentették őt matekból, már gondolva az érettségire... Remélem, igy szárnyra kap...

6 megjegyzés:

  1. Látod, szuper vagy!!!:) A távolság miatti aggódást megértem, én is ilyen vagyok...

    VálaszTörlés
  2. Szupi, szupi és ügyes leszel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mondjuk már az is elismerés most, hogy az alapítvány vezető rabólinott, tudod milyen nagy szó ez itt nálunk! :)

      Törlés
  3. Anikó ügyes vagy, százszor bizonyítottad, szurkolok neked druszám.

    VálaszTörlés