2018. március 2., péntek

Új nap!

Ó, tegnap azért nem volt móka és kacagás a napom. Lehet front volt, csupa ingerült ember, csupa probléma megoldás. Talán, ha majd én kezembe lesz ez a dolog, amit át is adott nekem a főnököm, (ha már terhelhető vagyok) 😉, csak ennek van átfutása, akkor könnyebben megoldom. Amúgy örülök a feladatnak, azért kicsit jobban bele kell mélyednem majd a fejlesztés lehetőségekbe. Ez egy komplex feladat... Nem is terhelek senkit részletekkel ...

10 órát dolgoztam tegnap. Gyűjtögetni szeretnék egy kis túlórát.. Kell majd a gyakorlati napokra. Sok volt. Ma reggel megyünk Csengével fogászatra, láttam egyik foga lyukas, nem fáj még neki, ezért inkább elviszem gyorsan. És utána estig munka, remélem, ma a megszokott napi mederben fog menni. Holnap suli... Jövőhéten szombaton munkanap, mondjuk "csak" értekezlet lesz... De lesz!

Tegnap nagyon megrázott egy ismerősöm váratlan halála... Annyi idős volt, mint én, két pici kislány, és egy kamasz lányt hagyott hátra... Szerető családját, új otthonát...
Ilyenkor kicsit megállók, átgondolom érdemes apró dolgokon idegeskedni? Rohanni? Miért? Miért?

De ma új nap, új dolgok várnak ránk... Gyerünk! 😍

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése