2018. február 8., csütörtök

tegnap, ma..holnap?

Ami tegnap annyira fontos volt, mára már nem, sőt...Annyi mindent le akarok írni, aztán mikor már ide jutok, nem fontos, hogy leírjam.

Sok mindent meg kell oldanom, nap mint nap. Fontos , hogy legyen ebéd, főt étel, ezzel hadilábon állok, néha nincs idő, kedv, alapanyag...ihlet. Hogy sok se legyen, hogy kevés sem, hogy melegíteni lehessen, legfontosabb, hogy gyorsan meglegyen, Ma reggel főztem, sóska krém lett, krumplival, és sütöttem mellé...valami kész mirelit izét.:-))) Majd valaki éhes lesz,mert nem szereti, tegnap előtt este főztünk rizseshúst.
Tegnap volt a farsang a suliba, este szülői, Zsolti ment, jó volt.....főleg, hogy már vége...:-) Csomó pénzt kell befizetni, ennyi. Ide is!:-)

Lelkem kicsit jobban van, rendezem magamban a dolgokat.
Munka helyen is zajlik az élet. Próbálom magam odatenni, nem mindig megy, négy hónap után is belefutok dolgokba amibe nem kellene. Várnak el tőlem dolgokat már...kicsit makacs is vagyok mert van amit ígértek, még nem teljesült, de márciusig a türelmemet kérték. Hát türelmes leszek, mert szeretek itt dolgozni. És amúgy egy olyan összetett feladat az enyém, hogy próbálok nagyon megfelelni, egészségügy, kommunikáció, stb...teljesen más , mint eddig csináltam. De imádom, és furcsa is, mikor este hazaérek, hogy már anélkül nem lépek ki az ajtón, hogy egy kis smink ne legyen rajtam, hogy felrakom a kedvenc kis órám és van már egy pár csinos kis felsőm, hosszú nyaklánccal.:-)
Kicsit az egészségem is inog, szédülök napok óta, ráadásul tegnap olyan migrénem volt, és mellette szédültem, azt hittem értekezleten, elájulok.:-( Éppen haza tudtam vezetni, ma már nincs migrénem, csak szédülök még...Remélem csak az idő...

Amúgy most éppen még jól van mindenki otthon. Ennek örülök. :-)

 

2 megjegyzés: