2018. február 2., péntek

Mikor helyre billen... 😍

Napokban volt, egy kis rossz kedvem a munkahelyen... Mindegy mi, most talomba tettem...
De tegnap.... Minden helyre billent. :)
Jár egy kedves család, minden héten, három gyerekkel úszni. Két ikerpár kislány, olyan Csenge korúak és egy öccsük. Múlthéten egyedül jött az egyik kislány úszni nagymamával, másik kislány beteg volt. Valamin el volt keseredve hazafelé készülődve a kislány, vigasztaltam, úgy ment el, hogy előtte meg ölelt. Erre tegnap ketten jöttek úszni a lányok, anyukájukkal, ahogy mennek el, az asztalom előtt kabátban áll a kislány tétovázik, rájöttem az ölelésre vár. 😍
Na, ezért szeretek itt dolgozni!!!!!


Meg kapták amúgy a bizit a gyerekeim. Csenge még szövegeset kapott, hámozzuk ki belőle amit akarunk. Én azt, hogy ha nem is tökéletes, de nagyon ügyes, igyekvő... Rajz itt is kiemelkedő, mint Mesinek.
Dávidnak elég jó lett, Bencéét hagyjuk... 😉

2 megjegyzés:

  1. Látod milyen szerencsés van, még a mukahelyeden is kapsz ölelést, én jobban járok ha nem:))

    VálaszTörlés