2018. január 10., szerda

Megy minden....

Azon gondolkodtam mit írjak, mert kedvem van írni, de nincs nagyon miről. Lenne de azt nem írom le, mert nagyon személyes... Azt hiszem.....😊
Azon is gondolkodtam régen itthon voltam egész napot és semmivel sem lettem jobban kész mint most. Reggel rakok be mosást valamikor szárítók. Egyedül amivel csúszásban vagyok az a főzés. Nem mindig van rendesen főzve. Most reggel sütök hurkát mert 10-re megyek, néha este fél hét felé főzök valami gyorsan.
Munkahelyen is zajlik az élet, minden rendben, de minden nap van valami új, így nem unalmas. :)
Gyerekek jól vannak, most éppen a fiúk csupa jó jegyet hoznak haza. :) amúgy eléggé zárkózottak lettek. Csenge meg édes ahogy egyfolytában olvas, mindent :) nekem meg furcsa, hogy már ilyen nagylány. :)
Tehát zajlik az élet....

6 megjegyzés:

  1. Igen, most is megcsinálsz mindent, csak mos tmindig rohanva mert nem nagyon van rá időd, de így is tud működni:))

    VálaszTörlés
  2. Hát irigyellek, nekem az a pontosan 9 óra "nemitthon", nagyon hiányzott/-zik, nagyon ügyes vagy!
    Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiányzik nekem is, de elengedem.... Néha! 😎

      Törlés