2017. december 16., szombat

Ezek vannak...

Már tegnap, vagy tegnap előtt akartam írni...
Csütörtökön egy maratoni nap után, pénteken szabin voltam. Csütörtökön volt a munka helyemen, a gyerekek karácsonya, jól sikerült. :-)
De ez a hét...szerdán iszonyú migrénem volt, nem is beszélek róla, mert reggel két saridonnal és egy nospával húztam ki, majd délután újra, este egy dolgittal fejeztem be, mondhatom, csak túléltem a napot. Ennyit erről.
Pénteken viszont elmentem vásárolni, majd főztem, és ma délelőtt is vásároltunk, olyan 85% -ra megvan minden. De hogy mi volt a boltokba...:-( Nem panaszkodom, mert egy gyereket sem kellett vinni, és Zsoltival sem vesztünk össze a végére..:-)))
Még hétfőn is szabin leszek, lehet ablakot pucolok, azt már nagyon kell...
Kedden még egy teljes nap, majd szerdán csak egy fél, és akkor utána batyus buli lesz a melóhelyen másodikáig szabi. Csengéék még csütörtök délig suliban vannak...

De amúgy rossz kedvem van kicsit, ijesztő egy kicsit...tudom is, vagyis sejtem a dolgot, ez van, nem csak az arcomon látszik a kor...:-( Tudom, kicsit sejtelmes, vagy összevissza az írásom, de nem tudom most jobban leírni..:-(

2 megjegyzés:

  1. Nekem ez most érthető volt... mert hasonlóak kavarognak bennem is - elfáradtam, kedvetlen lettem, néha összekapom magam - de van amikor saját magam számára is elviselhetetlennek érzem magam. Ez már a hanyakor előszele?

    VálaszTörlés
  2. Nem, ez az életközépi válság ... én is érzem, és valahogy semmi sem elég jó, de igazából a hiba tényleg a mi készülékünkben van:)

    VálaszTörlés