2017. november 27., hétfő

Már nem sok...

Az előbb átlapoztam a naptára gyorsan. Sokat nem kellett pörgetnem, hipp-hopp és itt lesz karácsony. De előtte még...
- jön ugye a mikulás, kicsi, nagy várja. (semmit nem vettem rá..legalább fejben már megvan, ki mit kap)
- utána, Csenge szülinapja. Pénteken suliba is viszünk sütit mert ott is megünneplik. Arra gondoltam, azt a pénteket is kivenném szabira, kéne készülni a vasárnapi családi szülinapozásra, és mivel szombaton sulinap is lesz, kéne valamikor ajándékot is nézni. De a sütit megkérném anyósomat süssön valami finomat.
-  következő héten is kivehetnék egy szabit, ajándék beszerzésre...
- majd jön az utolsó hét. Ma reggel megtudtam, hogy a suliba is 20.-án lesz a szülős karácsony. 16.30-tól. Munkahelyen is akkor van 2-től-4- ig, 5-ig..úgyhogy szoros délután lesz, éppen jól kijön. És utána január 2.-ig otthon. Ez jó, tudok készülni már...

Amint látszik idén sincs másképp, semmi előkészület. Nem baj, én annak is örülni fogok, ha olyan nyugodt lesz mint a vasárnapunk volt. Többi úgyis alakul.

1 megjegyzés:

  1. Pont így, mi is most "tudtuk le" Flóra szülinapját, most hétvégén disznót vágunk, aztán a mikire is be kellene szerezni valamiket, de mikor? szóval pont annyira egyszerű és áhítattal teli ez az időszak nálunk is mint nálatok:)

    VálaszTörlés