2017. november 4., szombat

Jó volt! :)

Végre a kanapén fekszem keresztbe tett lábbal, Bridget Jones megy a tévében, legkisebb fürdik, van aki pecázik, kockul... Stb. Én most jól vagyok, takarítottam a konyhát, ami zavart jól áttöröltem, kimostam, kicseréltem... Halkan zümmög a mosogatógép és a szárító. :)
Arra gondolok, holnap milyen jó lesz, és arra ami volt ma. Mesivel suliba voltunk, végül is, negyed nyolckor elmentünk és negyed hatra értünk haza. Jó volt. Nekem semmi újat nem tudtak mondani mert a családról beszélgettünk. És ugye, 20 év házassággal a hátam mögött, egy kamasz lány után, két kamasz fiú közben és egy kisiskolással... Semmi újat nem tudtam meg. :) arra jó volt, hogy többé kevésbé megerősített, jól csináljuk amit csinálunk. :) Nagyon jó, hogy olyan suliba járunk amit szeretünk. Mert, ha éppen egy olyan suli lenne amit csak azért csinálunk meg, hogy papírunk legyen róla, nehéz lenne. :) Sokan voltunk nagyon, voltak idősebbek is, kevés fiatal, inkább korombeli. Mesi is élvezte, jó volt vele, elmentünk utána egy hambit megettünk. :)
Szóval minden rendben, Zsolti tapétázott, én tudtam volna jobb tapétát találni, de az 3x pénzbe került volna. :( mindegy szép, tiszta, majd veszek függönyt hozzá. :)))
Jó pihenést kívánok mindenkinek!
❤️💙💚

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése