2017. október 1., vasárnap

Köszönöm

Mindenkinek nagyon köszönöm a sok gratulációt, biztatást.
Nem vagyok naiv,  tudom néha nehéz lesz, fárasztó, sok, nyűg. Jobb lenne majd mást csinálni itthon lenni, kenyeret sütni.:)
De tudom, lesznek jó pillanatok, lesz siker is, jó, hogy van hova menni, és pénzt is kapok érte. Persze milliókat, de el kell kezdeni valahol. :)
Szeretnék majd sűrűn jönni, írni... Mindent megteszek, hogy így legyen. :)

Szervezzük a délutánt is ki hozzá Csengét haza, reggel tudom én vinni, minden nap. Ez nagyon jó....

Ma kirándulni voltunk, nagyon jó volt! Remélem nektek is szép hétvégétek volt... 

5 megjegyzés:

  1. Gondolok rád, mert akkor te ma már a munkahelyeden vagy:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fél hatkor jöttem el, öt helyett... :) de csak azért mert még beszélgettünk. :) majd gyors vásárlás, főztem krumplis tésztát és még vagyok fürödve már. Sok információ, jaj... :)

      Törlés
  2. Anikó, nyolc órás munkád van?
    Hirtelen jött, gondolom van mit szervezni.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Márti, nyolc órás munka, kis szervezést igényel... De majd belejövünk :)

      Törlés