2017. szeptember 17., vasárnap

Mert így könnyebb...

Addig jó, míg a negatív után, pozitív dolog jön. :)
Ahogy leirtam a negatív posztot, felmentem Mesihez beszélgetni. Zsolti éppen pecázott. Majd beszélgettünk, jellemzően a végén elbőgtem magam, de így oldódott a feszültség. Beszéltünk sok verzióról, majd hirtelen az volt az ötlete Mesinek menjek vele az Efebre azt  a szakot elvégezni amit ő szeretne, hogy pontjai legyenek jövőre az egyetemre. Pont ő is a pedagógia asszisztens és csaladsegitőt végezné el. Mivel ez pénzbe kerül eszembe sem jutott, de győzködött Mesi, nem olyan sok pénz, és segít. Persze ezt nem fogadom el, de tényleg nem sok pénz. 7 hónapos képzés, kéthetente szombaton van, májusban már vizsga. És akkor már jövőre lehetne elhelyezkedni. Jelentkeztem. És akkor elengedtem mindent, nem görcsölök azon, hogy itt a két éves suli ami hetente kétszer van. Át gondolva nem sok a hét hónapos képzés 140000 Ft-ért vizsgadijjal . Elengedtem a görcsös munka keresést, jön majd. Addig is van a takarítás. Mellette meg tudom az itthoni dolgokat rendezni..
Mert már  vasárnap reggel, egy hosszú listát kaptunk a tanár nénitől tenni valókról...
Tegnap voltunk almát szedni, és Zsoltival is jól megbeszéltünk mindent... :)
Szép az élet, kedvenc őszi képemet hoztam a netről..

10 megjegyzés:

  1. Anikó tudtam, hogy rövidesen kijössz a "gödörből", és megoldod, mert ilyen az én kedves, talpraesett, sokgyerekes, érzőszívű, és még folytathatnám.. Anikó ismerősöm...!!!)))
    Háromszoros hiphiphurrá........
    Nem lesz könnyű, de ígérte valaki, hogy az élet könnyű lesz?)))
    Viszont ott van mindig a jutalom, a párod, a gyerekek, a jól elvégzett gimi.... és ezt is sorolhatnám tovább....)))
    Büszke vagyok Rád, mint mindig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Andrea ez annyira jólesett, köszönöm! :)

      Törlés
  2. Nagyon jo dontesnek tunik. Menni fog, ebben biztos vagyok. Hajra!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon jó döntés!!!Nincs szomorkodás!!! Menni fog!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lesz, meg jó, hogy addig is Mesivel leszek! :)

      Törlés
  4. De jó, hogy Mesi adta a tanácsot! És ha valamelyikőtök nem tud menni ott lesztek egymásnak a jegyzeteitekkel! Nagyon örülök !

    VálaszTörlés