2013. október 15., kedd

Sorsoltunk!:-)


Vagyis Csenge, nagyon aranyos volt! Én is annyira izgultam.:-) Nem lehetne 34-et húzni?????:-D

Tehát meglettek a nyertesek, akiket kérek küldjenek nekem emailt a bneaniko@gmail.hu email címre , hogy felvegyük a kapcsolatot, hova küldhetem az ajándékot! Szívből gratulálok Nektek, kedves Éva (Takarékos konyha) És LaLa, Üzenet Nincs, vagyis Laurának. :-)))

És persze mindenkinek nagyon köszönöm, aki velem játszott! Nagyon jólesett, és remélem ezután is szerettek ide járni hozzám, és szeretettel látok mindenkit!:-)









10 megjegyzés:

  1. Jujj de orulok :) nagyon szepen koszonom Csenge szerencses kezenek :) meg sose nyertem semmi ilyesmit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok!:-) Én sem nyertem, de nem baj...:-))))

      Törlés
  2. Gratulálok a győzteseknek :)

    VálaszTörlés
  3. Puszilom a kis Csenge pöttöm kis kezét! Nagyon megörültem, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen jó, hogy ma két embernek, ilyen örömet okoztunk!:-)))

      Törlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek!
    De Te is nyertél ma valamit! Nézz át hozzám! :)
    http://pancsigyongyei.blogspot.de/2013/10/dijat-kaptam-d.html

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek:) Nagyon aranyos Csenge, ahogy húzza a neveket:)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a nyerteseknek! Aranyos ahogy Csenge dolgozik! :-))

    VálaszTörlés