2013. május 21., kedd

Cél!?

Kaptam a napokban egy díjat Alexandrától., köszönöm!
Először semmi nem jutott eszembe, szó szerint semmi.:-(

Mi az amit jelenleg a legjobban elszeretnétek érni? Mi az a cél? 
Ez volt a kérdés, és a válasz:
-van rövid távú, van hosszú távú..
Rövidtávon szeretnék többet mosolyogni, jobb kedvű családot is szeretnék. De ez nem olyan cél aminek van célszalagja és átléphetjük azt, hiszen, ma sem lehetett jó kedvem, mikor Bence matek egyessel áll haza évvége előtt, és megbánás semmi, még erősebb visszaförmedés rám, válasz, mit érdekli őt ez??? Na ekkor szomorú vagyok, megoldást keresek, és fáradt vagyok hozzá...

Cél? Lenne egy házikó, nagy kerttel. De ez sem reális cél, most még nem az, lehet sosem lesz az!

Hosszútávú cél még, hogy a kamaszkort túléljük, és közben ne utáljanak meg a gyerekeim engem, és mikor felnőttek lesznek, szeressenek hazajárni, és szeressék egymást annyira, ha baj van együtt legyenek, számítsanak egymásra. Nyomot hagyni? Talán egy kicsit a gyerekeimben nyomot hagyok..még talán az unokákban...de nézzünk magunkba, mikor gondoltunk a nagyszüleinkre? Azokra a szüleire?????

Bevallom, most kis céljaim vannak, semmi nagy átütős...De jó így!

Nekem is van kérdésem, bevallom ez több is lenne, és ha van kedvetek leírhatjátok nekem is ide. Örülni fogok neki..:-)))
Mit szerettek a legjobban csinálni?
És akinek küldöm:
Gionettának
Adriennek
Dittinek
Melinek

És persze mindenkinek aki szeretne válszolni.:-)
A díjazottaknak is kell négy blogtársat választani, akinek feltesznek egy számukra érdekes kérdést!

 

10 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, hogy rám is gondoltál! Köszönöm. Gondolkodom és válaszolok. ((()))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a megtiszteltetést! Feladtad kicsit a leckét, de nagyon jó, így legalább ebben a témában is kicsit lemerenghetek. :-))

    VálaszTörlés
  3. Jaaaaj, de jó, köszönöm! Jó kérdés, elgondolkodtatott! Megpróbálok tisztességesen válaszolni rá! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És hogy mi a célom? Elvégezni a teológiát, nem baj, ha 3 félév alatt, találni egy jó tanári állást és felnevelni a fiamat. Jó lett volna még 2 gyerek, ha ikrek még talán beleférne. >;-))

      Törlés
  4. Köszönöm, hogy válaszoltál. Már nagyon vártam!
    Bár rögtön sejtettem, hogy a házikó nagy kerttel közte lesz :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm! :) Már írom a bejegyzést, és azt írom, ami elsőre, szívből jött válaszként! :)

    VálaszTörlés